poniedziałek, 6 czerwca 2011

Oszalałem! Prezenty za darmo rozdaję!

Ludzie, ludzie, oszalałem! Pieniądze za darmo rozdaję! Każdy szczęściu dopomoże, każdy dzisiaj wygrać może. Czarny przegrywa, czerw... A nie. To nie to.

Error 502
Bad gateway

No ale nic, w gruncie rzeczy wcale nie minąłem się z prawdą aż tak bardzo.

Dziś na blogu, jak to mówią, 'giveaway' - czyli że ja coś rozdaję, a wy możecie brać. Co najlepsze, bierzecie za darmo i bez ograniczeń ilościowych. A co najnajlepsze, także i ja na tym nie tracę. ;)

Tadaradaradadaaaam!

Nie przedłużając, na scenę niech wkroczy...

Oto bohater dnia

Dzięki hojnemu gestowi wydawnictwa czy też autora, sam nie jestem pewny, chciałbym sprezentować wam, Metro 2033, czyli jedną z najgłośniejszych powieści ostatnich lat. Wiele na jej temat powie fragment recenzji z portalu literatura.gildia.pl:

"Choć Metro 2033 jest książką o świecie po wojnie nuklearnej, mutantach, potworach i walce z nimi, z charakterystycznymi dla science fiction rekwizytami, to jest to przede wszystkim opowieść o konieczności odnalezienia przez każdego człowieka swojego miejsca na ziemi; o konieczności określenia i zrozumienia misji, którą ma do wypełniania człowiek jako jednostka i jako gatunek. Jest to książka o wypełnieniu powołania i życiu pomimo wszelkich trudności.
Metro 2033 jest przypowieścią o postnuklearnej Moskwie, gdzie ci, którzy przeżyli kryją się przed promieniowaniem i nowymi formami życia w stołecznym metrze - największym schronie przeciwatomowym świata." 
Wygląda smakowicie :) Sam wiele o niej słyszałem i z pewnością rzucę się do lektury, jak tylko przebrnę przez sesję.
Zapraszam zatem do całkowicie legalnego pobierania książki stąd (jest w formacie PDF). Gdyby ktoś chciał zasięgnąć trochę więcej informacji, zapraszam tutaj.
Szaleństwo, takie prezenty (35,99 zł w Empiku) w momencie, kiedy do Gwiazdki jeszcze ponad pół roku...
Tylko co ja wtedy wymyślę? Telewizory będę rozdawał? :)

1 komentarz:

  1. muszę przyznać, że mi się podoba :D o tej książce nie słyszałam, ale skoro są tam mutanty i świat postapokaliptyczny to są to jak najbardziej moje klimaty :) tylko niech ta sesja się skończy :/

    OdpowiedzUsuń