wtorek, 14 czerwca 2011

Fantazja, że aż strach

Jeszcze tylko jeden i wakacje... Jak dobrze :) W ogóle tak a propos - jeśli student w sesji jest jak helikopter w ogniu, to z egzaminu ze statystyki jest niezły Bagdad...

Takie tam, z egzaminu
Dziś romans z mikro II, więc znowuż krótko, na temat, ale z przytupem.

Trafiłem ostatnio na coś, co nieźle ryje beret. Macie czasem tak, że traficie na rzecz tak pokręconą, że z jednej strony chcecie uciec, a z drugiej korci was, żeby wciąż się przyglądać? Ja tak miałem kilka dni temu, kiedy trafiłem na kanał Vimeo Design-Generation. Polskiej produkcji, co warto podkreślić.

Naprawdę, śmiało można tych kilkanaście filmików nazwać perełkami internetu - ciekawe, ambitne, świetnie wykonane, krótkie, treściwe i... chore? Pokręcone? Albo i bardziej. Fascynujące? Niesamowicie. 

Bądź co bądź - wciąga. Polecam obejrzeć co najmniej kilka. Mój ulubiony? Chyba ten.

PS
Tak, bywają cycki i różne takie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz