wtorek, 3 kwietnia 2012

Blogowe rewolucje (1) - Witam i o drogę pytam!

[Uwaga! Po przeczytaniu tego wpisu czeka Cię nagroda!]

Pacjent leży, lekko dygocze, ale w gruncie rzeczy żyje - po prostu znów złapała go lekka senność. Teraz jednak na szczęście zima odpuściła, a posępne złogi antywigoru, bezwitalności i innych paskudztw są wytapiane przez coraz częściej pojawiające się słońce. Oczywiście, o ile daje radę przedrzeć się przez chmury deszczowe/śnieżne/gradowe - matka natura ostatnio rozpieszcza szerokim wachlarzem usług...


Po nastaniu wiosny Polacy nie posiadali się z radości

I wiecie co? Dziwna sprawa, ale zamiast coraz głębiej zaszywać się pod koc i grać/oglądać/czytać, łazić bez celu itd., wzięło mnie na zrobienie czegoś konstruktywnego. Pół semestru, a mi odbija, co? Chyba z nudów, że w zasadzie żadnych kolokwiów nie mam... He he he.

W każdym razie, walczę. I miałem sen, który przekułem w plan, który chcę od dziś zacząć realizować. Krótko mówiąc, idę stąd. Wieczna potrzeba dłubania, zmieniania, kombinowania, przestawiania, psucia, naprawiania itp. z siłą przypływu w Zatoce Fundy pcha mnie ku wyprowadzce na własny serwer, własną domenę, własne prawie wszystko. Mam sporo pomysłów, zapewne trochę czasu mi to zajmie, ale skoro swoją pierwszą stronkę na Worpressie postawiłem w dobę, to nie powinno być tak źle, c'nie?

I tu apel, prośba, zaproszenie i co tam jeszcze dusza pragnie. Oto byłbym tutaj niniejszym niesamowicie zaszczycony, ucieszony, uchachany i przejęty, gdybyście poświęcili minutę swojego życia i powiedzieli, co Was w blogu (tym bądź tak ogólniej) jara. Gdybyście podzielili się swoimi najgłębszymi fantazjami dotyczącymi tak tematyki, sposobów ujmowania tematu, zawartości, sposobu jej prezentacji, jak i aspektami technicznymi - co w takich stronach lubicie, może znacie jakieś fajne/przydatne bajery, wtyczki, dodatki, ułatwienia? A może macie jakąś całkiem inną sugestię? Śmiało!

Czyli w skrócie - o czym chcielibyście tutaj czytać? Pomysły wrzucajcie w tym miejscu: http://swiatm.sugester.pl/.


Kotek już się wpisał. A Ty?

A dla najlepszych sugestii - świeże, zimne piwko! Albo czekolada, jak kto woli. Albo kawę postawić mogę. Czy cuś. 

A żeby nie było, że coś, to wrzucę na koniec najsłodszego kotka świata - on na pewno pobudzi Waszą kreatywność!

[Oto i obiecana nagroda! Gratulacje!]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz